Subject: FW: Kriminaalmenetluse seadustiku ja riigi õigusabi seaduse muutmise seadus (kohtumenetluse ratsionaliseerimine)
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 15:31:46 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 3, 2024 2:57 PM
To: Harju MK info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; virumk.info 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk 
info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; Sõjaväepolitsei 
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku ja riigi õigusabi seaduse muutmise 
seadus (kohtumenetluse ratsionaliseerimine)

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 22. augustiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/383a4f56-297c-44f8-a666-8b938de33f26

Pealkiri: Kriminaalmenetluse seadustiku ja riigi õigusabi seaduse muutmise 
seadus (kohtumenetluse ratsionaliseerimine)

Registreerimise kuupäev: 03.07.2024

Registreerimise number: 8-1/5240-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee